Gott Nytt År!

Hejsan allesammans & gott nytt år på er!
 
31 December och nyårsafton. Jag avslutar året med en försovning så jag inte kom ut till stallet förrän 10.00 istället för 9.00 som var den planerade tiden. Glömde visst sätta alarmet igår kväll, äh, tyckte mamma kunde ha väckt mig när hon gick upp, haha! Det blev inget kaos trots detta i alla fall så det var väl tur det. Cilla fick lite äpplen och morötter i hagen, mest för att hon är söt och för att jag skulle hålla henne på avstånd medan jag fyllde ett av hennes hönät. Hon blir så klängig annars. Hästarna får gå in tidigare idag ut i fall något pucko skulle få för sig att börja skjuta raketer innan det ens har blivit mörkt. Finns många av dem tyvärr. Om någon undrar om jag är emot raketer/smällare? Jag tycker att det kan vara jättefint med alla färger på himlen och det är OK så länge det inte är i ett område med djur... men, det är det till stor del så ja, jag är väl emot det för att vara rakt på sak.
 
Mitt nyår kommer firas här hemma med några vänner till familjen, inklusive Emelie. Jag tycker personligen att det är väldigt skönt att bara vara hemma & ta det lugnt vid sådana här tillfällen. Folk blir så hysteriska och det ska hittas fest, en nyårskyss och en nyårsklänning som glittrar så man blir blind. Det är självklart inget fel med det, det är säkert hur kul som helst & om allt är planerat och klart i förväg skulle jag visst kunna gå med på det jag också. Men, just idag känner jag att jag hellre är hemma och myser med en av mina närmsta, underbara vänner.
We♥it
Nu ska det plockas fram lite kläder, smycken och bestämmas frisyr på något vänster. Se vad mycket jag ska fixa mig trots att jag inte ska på någon fest! Jag kan ju försöka se lite presentabel ut i alla fall, tycker ni inte? Men, innan mission impossible ska jag ut till Cilla igen och fixa hennes hage & pussa på henne en extra gång så hon inte blir rädd om det smäller ute (det är ju bra för samvetet i alla falla!).
 
Ha en underbar kväll & natt! Happy new yeeeear, happy new yeeeear, may we all haaaaave
Diary | |
#1 - - Vanessa Andersson :

Gott nytt år ❤️

Svar: Detsamma❤️
Felicia Isacsson

Upp