Hello, it's me

Hej på er. Jag hamnade visst här framför min skruttiga dator. Hittills har jag hunnit göra lite sysslor här hemma, så som städat mitt rum och putsat upp mitt träns och ridskor. Jag tog hem tränset och alla putsgrejer eftersom det är för kallt att låta läder vara blött/fuktigt i stallet. Nu är allt skinande rent och jag ska om en liten stund ta tag i Cillas benreflexer också.
 
Imorgon är det sista dagen på 2015. Som alltid säger jag att tiden har gått så himla fort. Nöjt kan jag titta tillbaka på året med ett leende. Jag har varit med om massa roliga upplevelser, allt från roliga kompiskvällar och lyckade prov till Falsterbo och tävlingar. Jag har nått mina mål för året, både i skolan och gällande Cilla. Cilla & jag har haft ett helt fantastiskt tävlingsår med riktigt bra prestationer och målet att rida Lätt B i både hoppning och dressyr går att bocka av. Nästa år är målet på nästa nivå - Lätt A. Både jag som ryttare och Cilla har utvecklats ordentligt under årets gång. I början av året hoppade Cilla platt och ansträngde sig inte i onödan... det gör hon väl inte nu heller i och för sig, haha, men nu är det en helt annan sak. Nu, bara under de senaste månaderna, hoppar vi felfria Lätt B, enstaka hinder på 120 och Cilla kan byta galopp - inte optimalt kanske men vi är på god väg. Det känns som om vi kan gå in i 2016 med gott samvete utan något som ligger och gnager. Vi är stenredo!
 
Haha, ja ni, nog med babbel. Jag kan knappt få ihop en sammanhängande text längre, hehe, bäst att sluta innan det går åt skogen. Hur som helst, reflexerna tvättar inte sig själva, ha det gott!
 
Diary | |
#1 - - Lovisa:

Jättefin bild! :)

Upp