Mysigaste djuren

Hej bloggis!

Jag kom precis hem från stallet. Alla djuren var på myshumör idag verkade det som. När jag var ut till fåren kom Gandalf skuttandes och ville gosa. Han är så söt! Kalvarna var lika sociala dom vanligt dock. Sen skulle jag ut till ponnysarna för och kolla om Cilla var varm under täcket, både Cilla & Chewan ville mysa de också. Finns det något bättre än djur?




Sötnosar!

Igår hade vi ju främmande. Som vanligt var det jättetrevligt med god mat & härliga människor. Emelie stannade kvar några timmar efter att hennes föräldrar åkt så vi satt på mitt rum och bara pratade om allt mellan himmel & jord. Superkul, har verkligen saknat henne & vi hade mycket att ta igen. Sen blev vi lite trötta vilket resulterade lite väl mycket flum och sådant obehagligt;


Hoppas hon inte blir sur på över bilden, haha! Jag tyckte vi var utomordentligt fabulösa.

Nu ska jag ta & hoppa in i duschen, sedan ska jag & Mamsen förbereda lite smått och gott till syrran kommer hem. Pöss
Diary | |
Upp