Åsneponny

Tjeeena, en lagom trött Flisa här. Imorse mellan 4.00 till alarmet gick 8.00 vaknade från & till och hade panik över det muntliga nationella provet i svenska som skulle göras idag. Nu är jag så lättad att jag skulle kunna flyga seriöst. Det kommer vara så skönt att kunna känna sig lugn när resten av klassen gör  sina och tänka "jag har gjort mitt". Så SKÖNT. Nu hoppas jag bara på ett bra resultat...vilket det kanske inte blir då jag kände mig som den nervösaste & flummigaste i världen. Men Jaja... Det visar sig.

Idag har jag fått hälsa på de nya fårbäbisar. Som ni kanske såg i förra inlägget så var de ju helt underbart söta.  Nu väntar vi på att nästa bäbis/bäbisar ska komma. Just nu är det nämligen en tacka & en häst som väntar, hihi. Det kommer vara bäbisar överallt!

Cilla fick skritta idag. Imorgon är det intervaller på schemat. Hon var väldigt pigg idag så får se hur hon är imorgon. Haha, vågar jag föreställa mig? Tur att vi ska galoppera mycket.



Var det en häst eller åsna jag hade? För söt är hon min ängel.

Nu är det sovdags. Skojade bara, det är lyssna på ASBRA musik-dags. Godnatt från miiiig❤️



Diary | |
Upp