Treårstest & tävlingsfix

Hej bloggen.
Det skriker frånvaro här och det beror på att min dag har sett ut såhär;

Klockan 9.10 ungefär anlände jag till Hyttan imorse för att rida, duscha & putsa. Fick proffshjälp av Alicia förstås. Cilla tänkte jag skulle ridas lite smått och förberedas inför morgondagen. Vi var väldigt osams ett tag så det känns ju bra...NOT. Men, men, så är det ibland, jag kan inte styra över hennes humör och vice versa.

Sen, när hon var klar, var det bara att byta om, käka, packa in Gossip i transporten och åka till Högbo för treårstestet. Jag fick vara en extra hand idag och det var väldigt spännande och lärorikt att vara med trots det förjäkliga vädret.




Hon är bra snygg Gossip!

Vid 18.30-tiden var vi hemma i hyttan igen och då blev Cilla knoppad. Min gulliga mamma har packat & fixat allt det som jag inte har gjort idag, väldigt glad över henne kan jag lova!

Nu ska det bli sååå skönt att få sova. Jag känner mig inte alls taggad på att tävla & känslan är inte bra. Väckarklockan står på 5.30 & jag startar som nummer tre - alltså tredje ekipaget från tävlingens början. Men, jag ska göra mitt bästa & vill inte Cilla vara med imorgon så FINE, då får det vara så då. Vi får helt enkelt vara snyggast, haha, för det är hon faktiskt min lilla ponnyskrutt.


Godnatt finisar, önska mig lycka till imorgon!
Diary | |
Upp