Lite uppdatering - Hejsvejs

Godkväll!
 
Ganska sen kväll om ni frågar mig. Egentligen ska jag gå och lägga mig ikring tiotiden men idag kom livet emellan, eller rättare sagt skolan. Jag kan i alla fall stolt konstatera att jag tuggat mig igenom allt som behöver pluggas på inför nästa veckas prov i juridik.
 
Bloggen har blivit bortprioriterad den senaste veckan och det märks antagligen. Så jag tänkte berätta lite mer om vad jag gjorde i helgen som var.
 
I fredagskväll stack jag ut till Cilla så snabbt jag bara kunde och red ut en sväng, joggade mest. Sedan kom Emelie och vi hade myskväll med popcorn och massa skratt. En minst sagt välbehövlig kompiskväll. Dagen därpå blev det en sväng till Örebro för att hälsa på syster Evelina och dumpa av lite julprylar hos henne. Vi gick på stan, fönstershoppade, åt gott på Kinamuren och hade en allmänt mysig dag trots novemberregnet. Supersnälla Tove red Cilla och jag gick för att kolla på fotboll med Emelie på kvällen. Sov hos Alex över natten då fotbollen slutade miss i nassen och jag var alldeles för trött i mössan för att gå hem igen. Väl hemma hos Alex blev jag pigg igen efter en promenad i kylan så jag hann briljera på Xbox, bilspel förstås för det är jag asbra på, bättre än Alexander i alla fall. ;)
 
...och igår, ja, då hände inte speciellt mycket. Lite studerande och stallet.
 
Nu ska jag nana kudden, vilket jag borde ha gjort för en timme sedan men jag hade ju datorn uppe och jag är ändå så sen. Imorgon ska jag plugga lite med tjejerna efter skolan. Premiärfika på Waynes Coffee som har öppnat i min lilla stad blir det också. Cilla ska trimmas lite lätt både imorgon och på onsdag.
 
Som sagt var, god natt med er!
Så mycket charm, ellerhur, haha!
Diary | |
Upp