Movie

God morgon! Det är inte alla dagar en får sova såhär länge när det är skoldag. Men, min skola i ett nötskal, många lektioner blir inte av första veckan på grund av yttre omständigheter så idag har jag en enda lektion som börjar 12.30. Det känns lite onödigt att ens åka till skolan. Men, men, det är bara att bita i det sura äpplet & kravla sig dit för en 50-minuters mattelektion. Runt om det hinner jag ju sitta och fundera på livet och lite annat smått & gott.

Gårdagen bestod av popcorn & massa tårar. Blev tvingad att gå på bio med Jennifer & Frida, och denna gång är jag inte bitter över att vara lättövertalad. Vi såg filmen "Me before you" och den var otroligt bra! Fin, rolig & hjärtskärande. Lämnade biografen med fina gråtränder på kinderna, haha!

Jag rekommenderar verkligen denna till er som gillar romantiska gråtfilmer.

Idag kommer en tjej och provrider Cilla igen. Hur är känslorna inför det? Lugn faktiskt. Jag är så inställd på detta att det bara känns tryggt att min prinsessa ska få trava vidare. Får hoppas hon är på bra humör bara, ha, ha.

Ville bara lägga in denna för att det var en fin bild. J&F var i Stockholm i helgen så då passade jag på att beställa en bodymist från Hollister. Denna, mina kära vänner, luktar DRÖM.

Nu ska jag ta mig upp från mitt paradis bestående av täcke och kuddar och fånga dagen! Kram från mig

Diary | |
Upp