22:33

Så var ännu en vecka avklarad och måndagen står framför oss igen. Denna helg har jag bara tagit det lugnt & träffat människor som jag tycker väldigt mycket om! Tycker nästan att det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan imorgon. Haha, det där kommer jag få äta upp!

Igår hade jag & Jennifer myskväll hemma hos mig då päronen var på 40-årsfest. Vi tittade på Björn bröder. Seriöst jag måste vara antingen lättrörd eller bara knäpp i huvudet för jag bölade mig nästan igenom hela filmen. Jag vet inte, det blir väl nostalgi. Nu mera gråter jag nästan till alla filmer, tecknad eller inte. Antingen är det av glädje eller av sorg. Jag vet inte om jag alltid varit såhär eller om jag blivit så på senare år (nu låter det som om jag är jättegammal igen...). Hmm...

Ja ja. Vi hade hur som helst väldigt kul och vi avslutade kvällen på upptäcksfärd i min källare, haha!

Idag då? Jag tog mig en väldigt lång sovmorgon då det blev ganska sent igår. Det var väldigt skönt att inte behöva ställa klockan och vakna av mig själv, trots att klockan var lunch när jag vaknade. Men jag har faktiskt inte bara slöat; städade mitt rum & mammas bil. Tog även en promenad med Cilla i snövädret. Muggen börjar bli riktigt fin faktiskt, peppar, peppar, så det går åt rätt håll. Huden är fortfarande röd & mycket, mycket känslig. Jag har i alla fall kontakt med vet. Minna nu under läkperioden så jag vet hur det ska gå till. Känns riktigt bra det, tur att vi har henne!

Nu på kvällen var jag en stund med min fina kille & tittade på American Horror Story. Jag tyckte ju vi skulle kolla på en serie tillsammans så då bestämde jag tredje säsongen av AHS. Undrar vem som tycker om det bäst egentligen, jag eller Alecander. Jag kan ju i alla fall säga att det inte är jag som klickar på "nästa avsnitt", haha!




 G o d n a t t
Diary | |
Upp