On the road

Jajamensan, vi styr kosan mot Falsterbo och har gjort det sedan 8.30 imorse. Rumpvärken har varit väldigt skonsam hittills, haha! Men, det är en lång bit kvar. Jag har i alla fall kört cirka 10 mil på motorväg & det har gått bra. Nu ska jag läsa lite Sune (ja barnböcker äger) & äta skittles. Har jag tur kan jag vinna ett Xbox... Tråkigt, jag vill hellre ha PS4 jag.

Imorgon är det horse show. Det som jag längtar efter varje år & som vanligt ska det shoppas och njutas som bara den. Så mycket människor samlade på samma plats som delar samma intresse - hästar! Får hoppas på uppehåll imorgon, det ska nämligen bli rätt tråkigt väder nu när vi är där. Men, men, jag klagar inte. Hellre i ett regnande Falsterbo än i ett regnande Avesta - när det gör det så att säga.

Yes, vi hörs om några mil igen!

Diary | |
Upp