God FM på er alla!

Medan vissa knappt har vaknat än (jag hade varit en av dem om jag inte hade haft planer) har jag haft körlektion nu på morgonen & är nu hemma för att äta lite mer & bättre frukost innan jag tar cykeln ut till stallet. Mystur i skogen står på schemat idag. Red lite mer igår då jag helt glömde bort att vet. Minna var här i måndags & gjorde allt - dvs vaccination & raspa tänder. Så igår skulle Cilla ha tagit det lite lugnare än vad det blev. Det var inget hårt arbetspass absolut inte, hon är fortfarande i viloperiod, men ändå. Dumt & slarvigt av mig, men hon dör nog inte av det. För att lägga lite plåster på såren, och mitt samvete, så tar vi det extra lugnt idag & imorgon.

Två trötta tjejer från i måndags.

Nu som sagt ska jag göra havregrynsgröt & ägg. Lite bättre än mackan jag tog klockan 7 imorse.

Ha en bra dag fina ni, hoppas solen håller i sig.
Diary | |
Upp