Lite uppdatering

Hejsan bloggen & läsare!
 
Känns bra att Cilla har rätt täcke på sig idag då det har börjat regna, tur att jag inte bytte igår! Om ungefär två timmar ska jag cykla ut och fixa stallet innan hoppträning i Åsebo. Idag ska jag försöka få ut en film om det inte strular, så får jag hoppas att mamsen vill agera kameraman också. ;)
 
Jag började dagen med att försova mig så jag fick hoppa över frukosten och springa till bussen. Kom i bra tid i alla fall till min körlektion som för övrigt gick jättebra. Fortsätter att köra nästa vecka. Även om jag inte ska till trafikskolan imorgon så har jag inte sovmorgon för då ska jag till frissan och fräscha upp min sopborste till kalufs. Mina känslor inför klippning är detsamma som alltid - jag hatar det. Jag älskar att det blir fint såklart men jag avskyr att det blir kortare. Jag är väldigt mån gällande längden på mitt hår eftersom att det växer så otroligt långsamt. Jag har sparat ut i nästan 6 år och ändå aldrig fått den längden jag vill ha. Kan ni förstå mitt dilemma?
 
Nog om mitt hår, nu ska jag med gott samvete sitta framför datorn en stund och bara ta det lugnt. Det är väl det sommarlov är till för? Måste börja förbereda mig mentalt inför cykelturen i regnet också, om det inte får för sig att klarna upp.
 
Hörs!
Diary | |
Upp