Full rulle



Jag tänkte inleda med att berätta att jag fick en otroligt fin present av min nyhemkomna (från London) kusin & hennes familj idag. En stor burk med Oreo's - mina absoluta favoritkakor! Burken är dessutom en jättestor oreo! Fattar ni vad detta betyder? Detta betyder att jag kan äta upp hela innehållet själv & sedan fylla på med nya Oreo's för all framtid! Bästa kakburken ever!

Lättimponerad & väldigt trött när jag skriver det här känner jag, haha...

Fick mig en härlig skrittur med Cilla, & Alicia som sällskap. Det var så skönt att få prata ur sig om precis allt. Så glad att jag har henne när jag behöver någon som visar vägen <- det var poetiskt av mig.

När vi kom tillbaka till stallet väntade en överraskning. Jag kan säga såhär att de nykomna djuren var minst sagt förvirrade när de skulle ut i "hagen". En smet. Mina damer & herrar, det har kommit två grisar till Hyttan! 


Vackra screenshots från Alicias snapchat.

Så en massa deeptalk, en förrymd gris & en Cilla som levde rövare på stallgången sammanfattade jag & Alicia dagen med ett & samma ord i munnen på varandra: kaos. Ingen dag är sig lik i Hyttan! :D
Diary | |
Upp