Hello, it's me

God kväll kära vänner!

Anledningen till att det ekar tomt på inlägg här är för att det händer väldigt mycket i privatlivet just nu som är väldigt jobbiga, jag mår helt enkelt inte top notch så då måste annat få komma före en sådan liten sak som bloggen.

Men, here I am i alla fall. 

Överallt i Sverigr har folk njutit av värme verkar det som och jag drog på mig regnbyxorna när jag red ut. Rättvist!

Imorgon skulle det visst inte heller bli så bra väder. Men, men, det finns värre saker att klaga på. Cilla & jag konditionstränade idag och då var motvinden en sak till exempel, haha!

Nu har vi äntligen skickat efter ett nytt träns till Cilla så jag kan hänga undan det med en nosgrimma som hänger på en trekvart. Inte så säkert att rida med känner jag. Passade även på att beställa hem ludd till nos & nacke. Cilla får jättelätt skavsår av grimma och flugluva på sommaren. Tycker så synd om henne då hon inte kan vara utan heller för då blir hennes ögon jätteirriterande av äckelflogor istället. Så det är pest eller kolera så att säga. I sommar ska det i varje fall i förskaffas en ny flugluva då solbrillorna är väldigt ute i år, hehe (ni som sett Cillas flugluva vet vad jag menar).

Diary | |
Upp