Lycka är...

...att se Cilla trava ut i hagen i full fart med öronen spetsade framåt. Det ser för roligt ut. Så fort jag släppte henne drog hon till sin vanliga plats och rullade sig och sen for hon iväg. Det nästan lyser om henne. Som att komma hem från en händelserik dag och äntligen få kasta sig i sängen.

God kväll på er!

Ja, någon sjudundrande uppdatering om dagen är inte att tala om för jag kan nästan sova stående. Tar det mer genomgående imorgon.

Efter en onödigt tidig morgon och lång dag iförd långbyxor & långärmat i stekande sol är man rätt färdig i kroppen. Allt tog mycket längre tid än vad vi beräknat så cirka två timmars sömn gick till spillo denna morgon. Men, men, sånt kan ju hända ibland när man håller på med dessa djur - inget blir som man tänkt sig.

Hur som helst kunde det inte gått så mycket bättre för Åsebos två lag idag. Lag .1 0+0 fel vann. Lag 2 (där jag medverkade) 0+4 fel kom tvåa. En helt okej start på division 2 tycker jag ;) Fortfarande efter alla år på ridskolan & klubben är det lika imponerande att vi har så fina ridskolehästar. Det vinnande laget hade tre ridskolehästar, hur coolt egentligen? Jag är så stolt över att få vara delaktig i detta underbara team!

Hur det gick för mig tar vi imorgon när allt är lugnt och klart. För nu är det dags att tagga om! Imorgon är det lätt B & målet är att gå dubbelnolla och ha en bra känsla. Vi får planera bättre så vi inte är i FÖR god tid. Jag märkte hur trött i huvudet man blev av att gå i solen flera timmar innan det var dags att rida. Fokusen var inte på topp så att säga.

Nu ska jag & mitt ömma ben sova. Vad som hänt med mitt ben? Det tar vi också imorgon. Godnatt!
Diary | |
Upp