Halvstorm

God kväll bloggen!
 
Den sista veckan på visentparken har dragit igång och det är allt för få dagar kvar av mitt sommarlov. Men, knäpp som jag är längtar jag faktiskt en smula till att skolan börjar. Jag vet att jag kommer få äta upp den meningen cirka tre veckor in på terminen men ja ja. Det är väl bättre att känna så än att ha ångest inför skolstarten tänker jag. Det är en massa som måste vara klart till dess dock. Jag måste införskaffa en jäkla massa kollegieblock och annat nödvändigt och jag har även lovat mig själv tillsammans med en kompis att vi ska fundera ut något som kan passa som gymnasiearbete. Det är väl busenkelt, eller? NOT!
 
Nyss käkade jag upp min chokladkaka så jag har inget att mumsa på medan jag kollar på massa löjliga youtube-klipp. Det är så Felicia spenderar en måndagkväll nu mera! Tog mig en ridtur i blåsten på Cilla och hjälp vad det tog i. Det är riktigt läskigt att rida i sådan vind, man vill ju inte gärna ha ett träd över sig och träd finns det ju gott om... Men, vi överlevde lite roadwork och imorgon blir det ett konditionspass.
 
Matchande outfit *host*
 
Nu ska jag som sagt ödlsa tid på helt onödiga saker tills pappa ringer och vill ha skjuts hem från farfar. Det är pay back-time nu när jag fått körkort minsann. Nu är det jag som får agera taxi! ;)
 
Trevlig kväll på er alla♥
Diary | |
Upp