FRUSTRATION

Detta är ett helt onödigt inlägg egentligen, men jag är väldigt frustrerad så jag vill skriva av mig några på några rader.
 
Jag älskar att skriva noveller/berättelser. Jag kan få en helt otroligt bra idé till en story när jag är ute och rider, sitter vid skolbänken eller gör absolut ingenting. Ofta är dessa noveller/berättlser bara någon sida långa då jag har en början och ett slut men ingen bra "mellan-del", det som får berättelsen att flyta på så att inte allt händer på en och samma gång. Därför är många av dem inte i närheten av klara, men jag skriver ändå ned det jag vill just då för att det är så skönt att ha det nedskrivet och OM jag vill fortsätta skriva på dem så finns de där.
 
Men, poängen är nu min frustration. Min j*vla dator j*vel har gått sönder. Den är inte fyfiskt trasig, men i uppstartningsfasen står den bara och tuggar med samma sak i... all evighet. Den går i pricnip alltså inte att starta. För något år sedan köpte familjen en extern hårddisk så man kunde lägga över allt viktigt där utifall något dylikt skulle hända med någon av våra datorer. Tror ni Felicia lagt över alla dessa förbaskade noveller? NEJ, DET HAR HON INTE. De enda dokumenten som finns på den externa hårddisken är totalt värdelösa skolarbeten som är klara, inskickade och kan raderas för de har NOLL betydelse i mitt liv för all tid framöver. DET var ju det som var viktigt då. Så nu är jag så grymt jäkla ledsen att alla mina berättelser, vissa som faktiskt var riktigt jäkla bra, förmodligen kommer att försvinna i tomma intet då en systemåterställning på min dator är ett faktum. Att skriva om allt är ju knappast ett alternativ, det är ungefär 15 olika och alla kan jag inte direkt i huvudet. Bilder och skolarbeten, det har jag räddat, men inte novellerna för att de inte var färdiga och jag skulle slippa koppla in hårddisken varje gång jag ville skriva på dem.
 
Jag känner att jag måste ha en gnutta hopp kvar att hårddisken i min förbannade dator går att komma åt på något sätt trots att man inte kommer åt skrivbordet, för det här är så jäkla tråkigt alltså...
 
Nu har jag gnällt av mig, tack för mig.
Diary | |
Upp