En sak ur världen


Världens finaste gullhöna!

Hoppträningen gick lite sådär idag. Cilla kändes fin i början av träningen, det var egentligen bara de sista sprången som var lite halvdana. Jag & Fia kom i alla fall överens om att vi ska sänka "kraven" litegrann och bygga upp henne mer. I helgen ska jag tävla på Folkärna RS hopptävling. Tanken var att hoppa Lätt C+ & Lätt B, men imorgon ska jag ringa & be om klassbyte från Lätt B till Lätt C. Eftersom Cilla känts så motstridig så ska jag känna efter om det blir någon skillnad när det blir lite lägre eller om hon känns lika "jobbig" & står emot - gör hon det så tar vi ut vet. Det känns helt enkelt inte helt hundra...

Men, men, lite glada nyheter mitt i allt jobbigt så har Cillisen äntligen fått ett nytt träns & även ludd till lädergrimman, MYS! Tränset är dock huuur stelt som helst så det ska smörjas ordentligt så fåt vi hoppas att det är i användbart skick på söndag, annars blir det skrottränset eller Alicias. 
Sedan har jag gjort de sista nationella provet för iår idag också, detta i matte. Världssämsta känslan men det struntar jag i. Nu har jag bara fem grejer kvar, Hehehehe... Livet.


Avslutar inlägget med en bild på...jag tror det är Solweig! Väldigt suddig dock, grisar är inte lika fotogeniska som får.

G O D N A T T
Diary | |
Upp