Valborg

Hej, hej allihopa!
Jag kom nyss hem från stallet och en lång skrittur med Cilla. Det blåste vilket resulterar en Cilla som tittar på allt. Inget farligt utan mest spana in allt skräp i diken och sånt kul. Knäpphäst! Jag drog på mig regnbyxorna idag också då det såg lite hotfullt ut på himlen. Inte lika som igår då det såg ut såhär;

Japp, det började regna när jag red. Men sånt får man leva med! Det kan regna på tävling också så det är ju bara att bita ihop (även om ett ridhus inte skulle sitta fel ibland ;)

Något kul jag fått göra idag är att klappa  på lilla Harry. Vem är det nu då? Jo det är denna lilla sötnos som föddes igårmorse;



Tröttast & sötast i världen. Heartland❤️

Idag är det också Valborg och kvällen ska spenderas med mina fina vänner. Men först duscha & äta mat. Ha en bra kväll alla goingar!

Just ja, grattis kungen, hehe
Diary | |
Upp