09.07.2018

Semester - Falsterbo
 
 
Framkommen i livets paradis är jag för minst tioende gången i ordningen och andra dagen börjar lida mot sitt slut. Efter gårdagens långa bilresa på tio timmar blir man liksom lite trött i korken så att säga, för att inte tala om hur trött man blir i sin fagra bakdel. Men, som vanligt blev vi varmt välkomnade med öppna armar och en massa mat och godis innan den slutkörda korken fick möta kudden. Kärleken min fick följa med i år också, och då syftar jag inte på systemkameran utan sambon. Systemkameran duger bara när ljuset är oberoende av min kunskap, vilket betyder att jag bara fotograferar med automatisk inställning fortfarande. He, he... Nå väl, min semestervecka vill jag i vilket fall som helst dokumentera lite här på min lilla blogg. Det blir inte mycket till text, men bilder tänker jag verkligen inte snåla med. Miljön här nere i sydligaste Sverige är väldigt fotovänlig så kameran går i ett - med all rätt! 
 
Uppladdningen av bilder på datorn jag använder är inte direkt i världsklass så bilder från dagens promenad dyker upp i ett separat inlägg. De är till skillnad från datorn i världsklass enligt mig, för som sagt är allt väldigt fotovänligt. Jag är ju i livets jävla paradis.
Diary | |
Upp