25.06.2018

Min skönhet
 
 
Löningsdagen till ära bjuder på några fina bilder jag fick inspiration till att ta härom veckan. Min fina cello gör sig väldigt bra på bild. På senare tid har jag upptäkt några mindre skavanker i den svarta lacken, och precis som alla olika typer av repor, om det så är på en sadel, mobilskärm, armbandsuret eller på ett instrument är det som en repa i hjärtat för mig. Men, vid närmare eftertanke så är instrument väldigt speciella. Alla instrument, framför allt äldre, har en historia att berätta. Tänk alla timmar av övning, kärlek och omtanke som lagts ned på just det instrumentet, vilka resor det har fått följa med på. Precis som en gammal människa har ärr och men efter ett långt händelserikt liv har även instrument märken från en tid tillbaka. Min cello, som är ett drygt år gammal, har ju bara börjat sin resa. Häftigt att det är jag som får vara med från början.
Diary | |
#1 - - Wanderlust by Jona:

Åh så fin, älskar mönstret på den! :D

Svar: Tack snälla, ja den är lite annorlunda :)
Felicia Isacsson

#2 - - Amanda Persson:

super inspirerande bilder :) kram!

Svar: Tack fina du!
Felicia Isacsson

#3 - - Emma Engström:

Wow så fin den är! <3

Svar: Den är bra häftig! <3
Felicia Isacsson

Upp