Today I swear I'm not doing anything

När jag red ut hade jag solen brännandes i ryggen. När jag kom hem blåste det kallt & det var grå himmel. Alltså *svordom* nu ger jag upp på sommaren, haha. 

Idag har jag haft en "göra ingenting förutom att kolla på PLL"-dag. Känner mig seg och hängig och inte riktigt kry helt ärligt. Huvudet känns som ett bowlingklot. Tror det beror på min dåliga sömn. Jag var iallafall ut till stallet vid lunchtid och tog en liten ridtur på Cilla. Idag fick hon skritta och bara lulla, det var så skönt!


Känner mig rätt taggad inför lördag ändå. Supernervös i och med att det är på gräs, jag vet inte hur det kommer kännas, men ändå en lugn känsla som säger "ta det som det kommer". Hon har ändå gått riktigt bra på gräs tycker jag de gånger vi har tränat. Det är jag som måste tänka till lite extra då banan vi ska rida på inte är helt plan. Ritten i sig ska bara vara en skolrunda. Jag måste också tänka på att checka av innan hindren att hon inte hänger i better, utan att hon balanserar & bär upp sig själv. Jag ska inte vara, som Fia sa, ett femte ben åt henne. Pluttis börjar bli vuxen, hehe, då blir det mer ansvar. Skämt åsido. Nu ska jag fortsätta med det jag gjort i princip hela dagen. Hej så länge!
Diary | |
Upp