Nattuggla?

Oj, ännu en dag som bara drog iväg. Igår blev det lite jobb i trädgården, umgicks med Alexander (fick rosor av honom *kär*) och inte så mycket annat faktiskt. Cilla var superfin och vi fortsatte jobba tempoväxlingar i alla gångarter. Idag ska hon få skritta ut på halvlång tygel och bara vara. Efter stallet tog jag & mamma på oss träningsskorna och körde en 6 km lång promenad. Var lite mör efter det, snacka om att vara otränad, haha! Tur att vi drar till Falsterbo så vi kan komma ut och röra på oss lite mer. Det är nämligen ett måste med morgonpromenader längs stranden där... ;)

Trodde dock jag skulle somna ovaggad i gårkväll men icke. Jag somnade nog inte förns halv 1-1 någonstans. Ändå har jag inte vänt på dygnet så ofantligt, jag har ju försökt lagt mig hyfsat tidigt... Men, men, det är ju sommarlov.


Nu ska jag byta om från pyjamas och ta tag i denna dag.
Diary | |
Upp