En äkta söndag

God dagens! Mor min och jag hade tur som fick oss en morgonpromenad i solen, nu är det grått och det ser ut att bli regn. Då är det tur att jag inte har några planer för denna dag utan kan sitta inne och mysa för mig själv. Sitter för tilffället uppkrupen i datastolen med mjukisstrumpor och följer lite tävlingar på Equipe. Det är första omgången i division 2 idag så det blir att hålla tummarna för klubben. Förra året var jag med i två omgångar, sista var Cilla halt. Tänker på hur kul en har haft det med lagtävlingar egentligen. Första gången var division 2 med Pärlan, då kan ni tänka er hur länge sedan det var - ungefär 5 år sedan. Sedan har jag varit med i division 1 med Imper två år. Kul ändå att jag och Cilla hann med lagtävlingar, både i hopp och dressyr!
 

 
 
För att byta ämne helt; ibland, ganska ofta, drömmer jag mig tillbaka till palmer och cementgator...
Diary | |
Upp