Fifty fifty

God kväll! Denna dag hade kunnat gått lite fortare & lite bättre. På jobbet lyckades jag lägga en hörlur från mitt headset i färgbyttan och samtidigt som jag torkade av den gjorde en spindel ett nät i penseln. Det har snålblåst & stormat svinkallt och så lite lingonvecka på det. Hehe, ja, alla dagar kan inte vara top notch.

Kvällar däremot! De kan. Jag fick sällskap av Alicia & Fille under kondispasset idag. Cilla kändes så fräsch! Hon gillar verkligen att ha kompis med när man rider ut, det märks att hon tycker det är svinkul. Bara win win där då jag också tycker det är roligt. Hur underbart är det inte att sitta där man trivs som bäst samtidigt som man diskuterar med en av sina favoritpersoner om allt ifrån dåliga bloggar till hur man ska ta över världen tillsammans? Helt klart en bra kväll.

Nu ska jag sussa så sött. Först ställa väckarklocka på 6.00. Sovmorgon! God natt allesammans

Diary | |
Upp