NOSTALGI

Idag gjorde jag & päronen en utflykt till Säterdalen och det mina kära vänner, det var inte igår (nej, idag)! Det var en riktig nostalgikick kan jag lova. Jag blev lite ledsen i ögat när jag insåg hur litet allt såg ut i jämförelse med när jag var i femårsåldern. Lekparken som verkade hur enorm som helst var ju så liten. Tänk vad åren har swishat förbi, att det känms som igår en åkte nedför de "stora" rutshkanorna och red ponnyridning. Somrarna bestod av att åka till Säterdalen tillsammans med pappa och syrran när jag var liten!
 
Ärendet var inte att åka rutshkana denna gång utan gå på musikloppis. Det var förstås pappa som skulle på det men eftersom varken jag eller mamma hade något bättre för oss så hängde vi på och strosade lite på området istället. Det är ju så himla fint där, och mijlön är så frisk och härlig.
 
 
 
 
 
 
Polkaglass♥
 
Efter det och lite mat i magen åkte jag till stallet. Veckans andra konitionspass stod på schemat. Tycker att Cilla känns väldigt glad på livet just nu och jag försöker rida ut så mycket det bara går just för att hon tycker så mycket om det. Jag med för den delen. Försöker ha så roligt det bara går för att ta vara på den tid jag har kvar tillsammans med henne. Min lilla Cilla♥
 
Lortgroda!
 
Nu ska jag frossa lite västkustchips bara för att jag inte hann fredags- eller lördagsmysa så det tycker jag att jag är värd. God kväll på er.
 
 
Diary | |
Upp