Falsterbo Horse Show 2016

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så mycket fina hästar det finns! Det är helt otroligt.
 
 
 
 
 
 

God kväll kära vänner!
 
Som vanligt bjöd FHS på en fantastiskt stämning och trots väderprognosen bjöds det även på sol. Jag bjuder då som vanligt på lite bilder, och som ni ser är det mest bilder från mässan. Alla läktarplatser är slutsålda så ville man se något speciellt fick man smyga fram vid sidan av. Jag hade tur och hann precis se en tjej från Avesta hoppa på stora gräsbanan med sin D-ponny. Snacka om timing! Jätteroligt att se såklart. Jag har även sett Wiktoria från Melodifestivalen live i samband med FHS "livesändning" eller vad det nu är. Så lite kändisar har dykt upp här och var.
 
Självklart har det shoppats ihjäl sig idag. Jag kommer ha  mycket snyggt med mig i bagaget iår, det har jag väl alltid tycker jag, haha, så det mönstret håller i sig. Självklart är det inte lika mycket att fynda på mässan nu såhär på slutet av veckan. Beroende på väder och vind så ska vi i varje fall försöka gå en dag till då vi fick entrebiljetter av min fasters uppenbarligen trevliga väninna. Så om det blir imorgon eller på lördag visar sig. 
 
Efter min fem timmars-vistelse på Horse Show'en åkte vi hem till huset igen och gjorde oss redo inför middag på Badhytten - en relativt nyöppnad resturang i Skanör. URTREVLIGT ställe som man bara måste besöka när man är i krokarna. Upphämtning, läskigt god mat och jättetrevlig personal. Rekommenderas starkt!
 
Nu, efter lite körkortsplugg & överladdning av dagens bilder, ska jag traska ut till faster och pappa igen. Det är nästan så jag vågar mig på att äta lite snacks nu igen. Jag har varit så proppmätt efter den fantastiska middagen på Badhytten att jag rullade hem.
 
 
 
 
 
Diary | |
Upp