Roadtrip

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

God kväll på er!
 
Idag följde jag med mina föräldrar på en roadtripp till Silvbergs gruva för att fotografera lite. Jag har börjat inse att om jag vill ha någon form av kvalitet på mina bilder måste jag lära mig att fota manuellt. Så dagens utflykt var ett perfekt tillfälle att träna ögat. Blev ganska nöjd ändå, ni får ha lite överseende då jag är amatör, haha!
 
Vi fortsatte sedan mot strutsfarmen i Borlänge och åt mat. Tog mest dåliga mobilbilder så jag bjuder endast på dessa godingar:
 
 
 
Efter detta blev det fikapaus i Hedemora på vägen hem. Så min dag har varit väldigt mysig och omväxlande! Cilla har haft vilodag och bara fått mysa i sin hage. Jag & mamma hann i alla fall ta in både Cilla och Fille innan världens störtskur kom... jag hann dock inte in... men, men, sånt som händer! Imorgon ska Cilla trimmas inför hoppträning på torsdag. Nu ska jag gå och göra något jag inte brukar göra speciellt ofta - måla naglarna.
Diary | |
Upp