Avbrott

God kväll kära vänner! Jag är nedbäddad i mitt paradis (sängen) och ska alldeles snart till och sova. Jag hade tänkt att försöka komma upp i skaplig tid imorgon så jag hinner utföra lite ärenden mitt på dagen. Har sovit lite för lite de senaste två nätterna. Det blev en spontan övernattning hos Jennifer från igår till idag till exempel så ja, vi somnade ju inte klockan 20.00 precis. Men kul hade vi, haha!

När vi vaknade idag så tog vi bussen, hon hoppade av vid sitt jobb & jag fortsatte hemåt för att åka ut till Cilla. Idag trimmade jag lite uppe på volten såhär dagen före hoppträning. Det värsta som finns angående ridning är att behöva avbryta sitt ridpass, att inte kunna genomföra det man planerat. Idag var orsaken till det BROMSJÄV**R som var som plåster i både ansiktet på mig och stackars Cilla. Jag fick ändå ut det jag ville av det oplanerat korta ridpasset vilket var en mjuk och hyfsar följsam häst. Men mycket irriterande. Förhoppningsvis ska det bli fler resor till ridhuset i sommar...

Hur som helst, nu är det dags att nana kudden så GOD NATT mer er!

Två mycket bra människor❤️

Diary | |
Upp