Barbacka

Hej vänner.
 
Tog mig en liten sovmorgon idag då jag & Jennifer gick en långpromenad på 1,5 timme sent på kvällen igår. Det var SÅ skönt att få komma ut en sväng och bara få prata ur sig med en av sina närmsta vänner, trots att vi höll på att bli uppätna av knottsvärmar.
 
Hittils idag har jag varit ute och ridit en barbackatur på Cilla, lite återhämtning från gårdagens konditionspass - viktigt nu i igångsättningen! Det var väldigt mysigt i alla fall. Jag märker hur dålig sits jag har fått den senare tiden, måste verkligen börja rida mer utan stigbyglar. Jag har blivit så himla lat! Från och med nu ska det ridas fram utan stigbyglar varje ridpass (om situationen inte är livshotande, haha!). Imorgon ska hon trimmas lite och på torsdag ska vi vara med på hoppträning igen, dock tar vi det lugnt.
 
Tänk att detta är ett år sedan!
 
Hur som helst, nu ska jag ladda inför en körlektion. Vågar jag meddela att både teoriprov och uppkörning är bokade? Jag är livrädd!
 
Trevlig dag alla fina!
Diary | |
Upp