Jag är tillbaka!

Hej & God morgon allihopa!
 
Det har ekat tomt på inlägg här i någon vecka och det beror på att jag har lagt full fokus på att få klart det sista i skolan. Men, nu är jag tillbaka för att berätta om mitt otroligt intressanta liv. Jag kan med glädje meddela att jag äntligen har fått SOMMARLOV och att läsåret 15/16 är avslutat, i höst börjar jag sista året, usch, vad läskigt! Jag är överlag väldigt nöjd och faktiskt ganska stolt över mina prestationer under detta läsår då det har varit lite kämpigt. Jag trodde aldrig att jag skulle få så fina betyg då allt känts som en enda röra från början till slut. Men, jag hade visst fel och det positivt.
 
Under de senaste dagarna som har gått har jag, förutom att själv ha haft skolavslutning, varit på min kusins bal och student. Jag fick agera fotograf åt henne och hennes kavaljer och trots att vädret inte riktigt var på vår sida var de så fina så.
 
 

Idag är det måndag och jag tycker att lovet har börjat officiellt idag eftersom det är första dagen & veckan och så vidare. Jag inleder denna dag väldigt trött i både kropp och knopp då jag sprungit runt till och från inatt på grund av illamående. Känner mig fortfarande lite konstig men jag hoppas det blir bättre under dagen. I eftermiddag kommer vet. Minna och tittar på Cillas karleder igen.Cilla har haft en återhämtningsperiod nu och snart ska vi börja träna på igen, men då gäller det att det inte gör ont i några karleder eller någon annanstans. Vi är anmälda till Sundbyholm Summer games & det ska bli så himla kul! Tanken var att vi skulle ha hoppat Lätt A men eftersom det har trasslat så mycket med skador och dålig känsla vid hoppningen så är det inte riktigt läge för det nu. Dessutom känns det lite saftigt att debutera nationellt så vi skjuter upp det. Mer tid att träna!
 
På de senaste hoppträningarna har jag fått hoppa en utav klubbens hästar - Carina. Mycket fin häst som är väldigt rolig att rida & också är till salu. Ni hittar anonnsen HÄR. Får se om Cilla hinner återhämta sig till nästa vecka så jag kan ha henne på träningen då. Det är så tråkigt när hennes karleder aldrig kan ge med sig någon gång, och då har hon ändå fått penicillinsalva två gånger. Men, men, som sagt det får Minna ge besksed om senare idag.
 
Nu ska jag ut och göra vägarna osäkra! Ha en bra dag.
Diary | |
Upp