9.00

God morgon! Mycket välbehövligt med helg känner jag. Jag har haft en riktigt bra skolvecka, det känns som om jag börjar komma igång nu på riktigt. Igår hade jag turen att sluta tidigare då vi hade eget arbete sista lektionen, så jag gjorde klart det jag skulle till grupparbetet och sedan åkte jag hem, åt, och gick på en promenad med Jennifer. Har haft tur med vädret de senaste dagarna med sol & värme. Idag öser det bokstavligen regn, & jag och mamma hade planerat att åka till Säterbygdens Ridklubb för att titta på Heidi när hon tävlar Lucifer, Cillas helbror. Förhoppningsvis ger det med sig.

Bjuder på en solig bild nu när det regnar.

Ikväll ska jag på kräftskiva med päronen hos några vänner till familjen, (Emelie). Ska bli jättekul! Har dock inte funderat ut vad en ska ha på sig än. Vädret är ju så konstigt, kallt, varmt, kallt, regn. Blä.

Haha, hur som helst. Ni får ha en bra dag!

Diary | |
Upp